هتل های سرعین و اردبیل

استان اردبیل را می‌توان یکی از خوش‌منظره‌ترین و مطبوع‌ترین استان‌های ایران دانست. استان زیبایی که ییلاقات آن دل هر ایران‌گردی را می‌برد، طعم لذیذ لبنیات، عسل و غذاهای آن حتماً شما را راهی این دیار سرسبز می‌کند.

استان اردبیل در شمال غرب ایران و در منطقه‌ی آذربایجان واقع‌شده است و ۱٫۹ درصد از کل مساحت ایران را تشکیل می‌دهد. اردبیل از شمال به جمهوری آذربایجان، از سمت غرب به استان آذربایجان شرقی، از سمت شرق به استان گیلان کوه‌های تالش و از سمت جنوب به استان زنجان محدود می‌شود و به همین علت می‌توان تعدد فرهنگ‌ها و زبان‌ها را در این استان به‌خوبی مشاهده کرد. برای مثال اکثر جمعیت اردبیل به زبان ترکی آذربایجانی سخن می‌گویند اما درصد کمی از آن‌ها به زبان تاتی نیز صحبت می‌کنند. 

جالب است بدانید استان اردبیل تاریخ پرفرازونشیبی را از سر گذرانده است، مثلاً شیخ صفی‌الدین اردبیلی سر حلقه‌ی فرقه‌ی صفویه در شهر اردبیل متولدشده است و به همین علت استان اردبیل در دوره‌ی صفویه از قدرت و اهمیت بسیاری برخوردار بود.

 سفر به سرزمین چشمه‌های آب گرم

شهرستان را می‌توان یکی از دیدنی‌ترین شهرستان‌های اردبیل دانست. این شهر زیبا به علت چشمه‌های آب گرم و مناظر بدیع و ییلاقاتش بسیار معروف است.

چشمه‌های آب گرم  مملو از عناصر معدنی است که خواص غیرقابل‌انکاری بر روی بیماری‌هایی نظیر دردهای استخوانی و رماتیسم دارند. معروف‌ترین چشمه‌ی آبگرم چشمه‌ی سبلان است که در حال حاضر به مجتمع آب‌درمانی تبدیل‌شده است و پیشنهاد می‌کنیم در سفر به اردبیل و شهرگردی‌های خود حتماً به آن سر بزنید.

از دیگر دیدنی‌های سرعین می‌توان به روستای آتشگاه، روستای شایق، تپه‌های باستانی آناهیتا، پیست اسکی آلوارس و… اشاره کرد که مناظر طبیعی آن حتماً دل هر گردشگری را می‌برد.

  آب‌وهوا و خوردنی‌های اردبیل

اردبیل ازجمله استان‌های سردسیر ایران به‌حساب می‌آید؛ بنابراین اگر تحمل سرمای استخوان سوز را ندارید، قید سفر به اردبیل را در فصل پاییز و زمستان بزنید. مناسب‌ترین فصل سفر به اردبیل بهار و تابستان است که ضمن فرار از گرمای شهرهای مرکزی ایران می‌توانید از طبیعت چشم‌نواز این استان لذتی وصف‌ناپذیری ببرید.

استان زیبای اردبیل خوراکی‌های خوشمزه‌ای دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن‌ها را در لیست سوغاتی‌های خود قرار دهید، ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به حلوا سیاه، لبنیات، عسل، گوشت، کباب و… اشاره کرد.با شرکت در این تور  چرخ گردون کوله باری سرشار از زیبایی های سفر را با خود به ارمغان آورید!

 از هتل‌ های این شهر چه می‌دانید؟

هتل لاله 

هتل لاله در مرکز شهر قرار دارد و تقریباً به همه‌ی مناطق دیدنی نزدیک است، مثلاً این هتل در نزدیکی مجتمع آب‌درمانی سبلان، مجتمع آب‌درمانی قهوه سویی، مجتمع آب‌درمانی گاومیش گلی، دهکده سنگی ویند کلخوران، پیست اسکی آلوارس، تپه‌های تاریخی آناهیتا و… قرار دارد.

این هتل ۴ ستاره بسیار خوش‌منظره است و در صورت تمایل می‌توانید اتاق‌هایی با منظره‌ی کوه را رزرو کنید، ازجمله امکانات هتل لاله‌ که اتفاقاً از اقامتگاه‌های محبوب تورهای گردشگری است، می‌توان به پارکینگ، لاندری، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، روم سرویس، صبحانه، خدمات بیدارباش، تاکسی‌سرویس و… اشاره کرد.

آدرس: پایین‌تر از میدان دانش، نبش خیابان دارایی، مقابل مجموعه آب‌درمانی سبلان

  هتل بوستان

هتل بوستان اولین هتل ۴ ستاره‌ی است که در سال ۱۳۸۹ در مرکز این شهر بنا شد و در سال ۱۳۹۶ مجدداً بازسازی شد. این هتل ۷ طبقه دارد و نسبت به یک هتل ۴ ستاره امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ازجمله نکات مثبت این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مجتمع‌های آب‌درمانی که اتفاقاً سر زدن به آن‌ها از اهداف اصلی بسیاری از تورهای است، اشاره کرد.

امکانات هتل بوستان کم‌وبیش شبیه به هتل لاله است و پرسنل مجرب آن در ارائه‌ی بهترین خدمات به مسافران تلاش جدی دارند.

آدرس: خیابان دانش، معلم شرقی، پلاک ۱

 هتل ارشاد

اگر قصد شما از سفر به اردبیل، استفاده از چشمه‌های آب گرم و آب‌درمانی است، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به هتل ارشاد سر بزنید. این هتل ۴ ستاره به‌صورت ویژه خدمات آب‌درمانی ارائه می‌کند و دیگر نیازی نیست برای استفاده از چشمه‌های آب گرم از هتل خارج شوید. همچنین هتل ارشاد فاصله‌ی اندکی تا مراکز تفریحی و دیگر مجتمع‌های آب‌درمانی دارد.

مرکز آب‌درمانی این هتل خدمات زیر را ارائه می‌کند:

استخر بزرگ آب‌درمانی، استخر کودکان، وان های انفرادی، ماساژ، سونای خشک و بخار، جکوزی، آبشار آب داغ، فیش تراپی، تردمیل و دوچرخه داخل آب، تونل مه سرد، حمام ترک، گذر سلامت و فیتنس

آدرس: خیابان ولیعصر، جنب آب‌درمانی

  هتل پدرام

هتل ۴ ستاره‌ی پدرام ازجمله هتل‌های تازه تأسیس و لوکس است که در سال ۱۳۹۳ در ۱۰ طبقه و با ۴۶ واحد اقامتی افتتاح شد. ازجمله ویژگی‌های مثبت هتل پدرام می‌توان به برخورد مناسب پرسنل، پذیرایی حرفه‌ای و نزدیکی آن به مکان‌های تفریحی مانند پیست اسکی آلوارس اشاره کرد.

بنابراین اگر در ایران‌گردی‌های خود قصد اسکی هم دارید، این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

آدرس: خیابان دارایی

برای رزرو هتل در سرعین و اردبیل و دیگر نقاط ایران با چرخ گردون در ارتباط باشید.

 راهنمایان تور  چرخ گردون شما را با دانستنی های تاریخی،فرهنگی،اجتماعی،طبیعی،زمین شناسی جای جای سفر آشنا خواهند کرد.
ویژگی تور  چرخ گردون برگزاری بازی ها و رویدادهای ورزشی هیجان انگیز و شاد ورزشی در سفر می باشد.

(این مطلب در چرخ گردون و توسط واحد تولید محتوا نوشته شده است)