هتل های شیراز

تور شیراز از خواستنی ترین تورهای ایران و فارس یکی از قطب­‌های فعال در گردشگری و صنعت توریسم ایران است. استانی که همه ساله و در ماه‌­های بسیاری از سال مقصد علاقه‌­مندان به سفر و گردشگران فراوانی از گوشه گوشه­‌ی جهان است. نمی‌­شود به قصد دیدار از شهر شیراز زیبا با جاذبه‌­های فراوان تاریخی و فرهنگی ارزشمندش سفر کرد و بدون حداقل دو یا سه شب اقامت در آن با فرصت کافی به گشت و گذار در آن پرداخت. بنابراین اگر شما نیز جز علاقه‌مندان به سفر به این شهر باشید، بدون شک یکی از دغدغه­‌های اصلی­‌تان در خصوص ماندن در آنجا، محل اقامت و انتخاب هتل مناسب خواهد بود.

طبیعی است که یکی از گزینه‌­های اقامت در هر شهری اجاره منازل مسکونی مورد اجاره روزانه است. اما این کار سختی­‌های خاص خودش را دارد. بنابراین عموم مردم ترجیح می­‌دهند که راه مطمئن­‌تر و معقول­‌تری مانند اقامت در هتل را برگزینند.

اما وقتی تصمیم قطعی بر اقامت در هتل شد، انتخاب هتل مناسب نیز از گردشگران زمان خواهد گرفت. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از برترین هتل­‌های شیراز بپردازیم. 

در سفر به شیراز کجا اقامت کنیم؟ ( هتل های شیراز )

حتما می­‌دانید که هیچ چیز در طول یک سفر به اندازه جای راحت و محل اقامت مناسب نمی‌­تواند کامل کننده آسایش و خوش‌گذرانی سفرتان باشد. بنابراین خوب است که پیش از شروع سفرتان هتل دلخواه و مناسب خود را انتخاب نمایید و مستقیم پس از رسیدن به شهر مقصدتان برای استراحت اولیه به آنجا بروید.

اگر این شهر را برای سفرتان انتخاب می­‌کنید و به دنبال هتلی مناسب و زیبا برای اقامت هستید، این هتل­‌ها را در نظر داشته باشید.

  • هتل بزرگ شیراز

اگر دلتان می‌­خواهد در هتلی اقامت کنید که تکه کوچکی از این شهر، با همان اصالت و همان منحصر به فردی خاص خودش باشد، به شما هتل بزرگ را پیشنهاد می­‌کنیم. هتل این شهر از بسیاری از لحاظ می­‌تواند ایده‌­آل­‌ترین و مناسب­‌ترین گزینه برای اقامت در آن باشد.

زیرا ضمن اینکه هتلی بسیار خوش نام در خصوص مشتری مداری و خدمات به گردشگران است، به لحاظ موقعیت مکانی نیز به گونه‌­ای است که با اقامت در آن به اکثر مناطق گردشگری می‌­توانید دسترسی بسیار راحتی داشته باشید، مخصوصا در رابطه با رفت و آمد به فرودگاه. این هتل بر روی کوه‌­های شمال‌شرقی واقع شده است و نمی‌­توانید تصور کنید چه منظره فوق­‌العاده­‌ای در شب­‌های اقامت‌تان در این هتل انتظارتان را می‌­کشد.

  • هتل زندیه شیراز

اگر انتخاب شما هتلی لوکس و اصیل است که جلوه­‌های معماری آن شکوه و ابهت ویژه‌­ای به گردشگر القا می­‌کند، هتل زندیه بهترین انتخاب برای اقامت شما در شیراز خواهد بود. هتل ۵ ستاره­‌ای که بهترین محل اقامت برای استراحت در محیطی سنتی و در عین حال لوکس است که نمونه‌­ای از خوش ­طعم‌­ترین غذاهای ایرانی اصیل در کنار غذاهای بین‌­المللی در آن سرو می­‌شود.

یکی از برجسته‌­ترین ویژگی­‌های هتل زندیه که آن را در میان سایر هتل­‌های شیراز معروف کرده است، حمام سنتی این هتل با معماری بی­‌نظیرش است. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که بسیاری از مردم دلشان می­‌خواهد مراسم خاصی مانند مراسم حنابندان را به شیوه­‌های اصیل ایرانی در حمام این هتل برگزار نمایند. اما نیاز است بدانید لازم است از پیش روز دلخواه‌تان برای اجرای این مراسم را با تماس با هتل رزرو نمایید.

هتل چمران شیراز

بارزترین ویژگی در خصوص هتل بزرگ چمران این است که این هتل مرتفع­‌ترین هتل های شهر است. اگر در این هتل اقامت کنید منظره‌ای زیبا با اشراف به شهر و باغ­‌های اطراف هتل خواهید داشت. هتل ۵ ستاره‌­ای که خدماتی مدرن به گردشگرانش ارائه می­‌دهد و به همین دلایل نیز طرفداران بسیاری دارد

خدمات هتل چمران شیراز شامل سالن­‌های ماساژ (میکروماساژ و ماساژ به همراه روغن­‌های گیاهی)، حمام مغربی و رستوران ایتالیایی جذابش است. رستوران‌­های هتل چمران در میان رستوران­‌های این شهر زبان‌زد هستند.

شک نکنید که رستوران ملل، رستوران ایتالیایی و رستوران پانورامای هتل چمران تجربه جالبی در میان تجربه­‌های رستوران­‌گردی شما خواهند بود. مخصوصا اگر وعده‌­های غذایی‌­تان را در بالکن این هتل با منظره فوق‌­العاده‌­اش صرف کنید.

البته که این شهر گردشگری بنا به موقعیت توریستی­‌اش هتل­‌ها متعددی را برای گردشگرانش فراهم کرده است. بنابراین علاوه بر هتل­‌های فوق، هتل­‌هایی نظیر:

  • هتل هما 
  • هتل پارس 
  • هتل الیزه 
  • هتل جام جم
  • هتل ستارگان
  • هتل کریم خان

را نیز در نظر داشته باشید.

راهنمایان تور شیراز چرخ گردون شما را با دانستنی های تاریخی،فرهنگی،اجتماعی،طبیعی،زمین شناسی جای جای سفر آشنا خواهند کرد.
ویژگی تور چرخ گردون برگزاری بازی ها و رویدادهای ورزشی هیجان انگیز و شاد ورزشی در سفر می باشد.

تور شیراز چرخ گردون بهترین اقامت در هتل های شیراز را فراهم می آورد.

 

جهت رزرو هتل در استان فارس و سراسر ایران با چرخ گردون تماس بگیرید.

 

(این مطلب در چرخ گردون و توسط واحد تولید محتوا نوشته شده است)